2 de ago. de 2013

Día 5: pronunciación

Último día da primeira semana. Lembramos vocabulario anterior, igual que todos os días. Hoxe, pronunciación. Practicamos os sons do inglés. A profe reparte unhas cartas cos fonemas e nós temos que pronuncialos en diferentes palabras. Facemos grupos de familias segundo a afinidade dos sons. O libro Ship or sheep? de Ann Baker axúdanos nesta tarefa de identificar os minimal pairs. Tamén o que ocorre neste vídeo permite ver o importante que é para un falante distinguir ben estes sons...


Outra actividade é a de buscar esas palabras nun debuxo, seleccionalas nas letras dunha canción ou agrupar os versos dese tema segundo o seus sons. Na clase, traballamos con esta canción de Noah and the Whale.


Unha vez máis, a profe quere que nos movamos pola clase e dános un papel cun verso da canción a cada un de nós. Cando soa ese verso, temos que poñernos en fila ata completar a canción.

Antes de finalizar a clase, unha das compañeiras móstranos este vídeo sobre os acentos e os seus problemas...



Pola tarde, temos unha interesantísima excursión a Ely para ver a súa impresionante catedral e gozar dun té en Peacocks Tearoom.

                                                                        Ely Cathedral

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.