1 de ago. de 2013

Día 4: filosofía para nenos ou thunks

O sol brilla en Cambridge. Moitisima calor, pero non paramos. Clases, obradoiros, visitas, xantar na herba do Homerton College, pubs... Todo estupendo, mágoa non ter máis tempo para poder contar o que estamos a facer estes días. De momento, abrimos estas pequenas entradas no blog para poder completalas con toda a información e actividades que estamos a vivir na nosa estadía no Reino Unido. Máis adiante, dedicaremos un tempo a preparar o material e comentalo aquí. De momento, dúas ideas:

1.  Aproveitemos o espazo da clase e movámonos por ela.

2. Podemos ter o móbil con nós e darlle uso. Deberiamos ir esquecendo iso de "garda o móbil que non che fai falta para nada".

O primeiro que facemos é lembrar unha das palabras que vimos onte para poñela no mural de vocabulario. Despois, continuamos cunha nova actividade, neste caso My friend Tessa. A tarefa consiste en dicir o que lle gusta a Tesa ata saber que é o que teñen en común as oracións que vai dicindo a profe. My friend Tesa likes swimming, but she doesn't like water; She likes beer, but she doesn't like wine; She likes running, but she doesn't like walking... Todas as actividades e as cousas que lle gusta facer a Tesa teñen doble letra (swimming, beer, running...). Isto está relacionado cos Thunks, unha especie de filosofía para nenos que pretende tirar partido do pensamento crítico dos cativos.

Continuamos coa clase e pasamos de novo ao vocabulario. Agora intentamos presentar as palabras de diferentes formas para entender mellor o seu significado e lembrar as relacións que establecen con outras palabras. Podemos empregar as definicións e o contexto, fotografías, antónimos, mimo, escala de gradación...Pero sempre lembrando as iniciais M-P-F (meaning=significado, pronunciation=pronunciación e form=forma).  Nesta sesión aparece o concepto de Lexical Approach de Michael Lewis que se basea en que, para aprender unha lingua estranxeira, é máis útil estudar o vocabulario e as colocacións de determinadas palabras que a gramática. Para ver como funcionan algunhas palabras, con que verbos adoitan ir ou con que estruturas aparecen, podemos ir á páxina Just the word e alí, ao introducir a palabra coffee no apartado Combinations, veremos todas as estatísticas relacionadas con ela. Outra ferramenta que nos serve para este tipo de actividades é o The Collocations Dictionary . Unha vez que introduces a palabra neste dicionario, aparecen as súas principais combinancións con outros verbos, adxectivos ou nomes. Ademais, hai unha ampla gama de Apps  como son My Word Book, The Pronunciation ou Learn Bots.

O truco que nos dá a profe para memorizar as novas palabras que aprendemos é o de relacionar o seu son cunha palabra que soe de xeito similar na nosa lingua, establecer conexións entre a lingua materna e a lingua que estamos a aprender (Psychology for Language Teachers).

E pola tarde un novo workshop, esta vez con Lindsay Warwick: What did you say? Helping studentes listen. Despois, visita ao Xardín Botánico e, para finalizar o día, obra de teatro ao aire libre. Estase a celebrar o Cambridge Shakespeare Festival e temos a oportunidade de ver nos xardíns de Homerton College a obra O soño dunha noite de verán. Unha auténtica delicia!



                         

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.