5 de ago. de 2013

Día 8: intelixencias múltiples

Días 6 e 7: fin de semana de excursión a Londres (London Eye, Stamford Bridge) e Oxford.

Nova semana e oitavo día en Cambridge. Continuamos recollendo vocabulario para o noso mural.

Debate en círculo. Colocamos as cadeiras en dous círculos e falamos coa persoa que temos diante. Cales son os nosos cinco sentidos? Cales son as nove intelixencias?

Senses
V-visual (sight)
A-auditory (listening)
K-kinaesthetic (touch)
O-olfactory (smell)
G-gustatory (taste)

Para o emprego dos sentidos na clase:  Neuro Linguistic Programming.

Teoría das Intelixencias Múltiples, Howard Gardner.  
      
Affective Filter.

Teaching for Success, Mark Fletcher

Fun Class Activities, Peter Watcyn-Jones

10 Commandments for Motivating Language Learners

Who are you in the picture? Inventar a vida das persoas que aparecen nesta imaxe e tratar de adiviñar que personaxe escolle o compañeiro.  En que parte do cadro che gustaría estar?

                                                          Nighthawks by Edward Hopper

Describir a mesma fotografía pero con diferentes puntos de vista. A un gústalle a cidade, a outro o campo...

                                                                         New York


Imaxe de persoa famosa en dúas partes. Temos que atopar a outra parte mediante descricións, sen dicir o nome. Unha vez que o temos, facemos unha pequena entrevista (90 segundos) para intentar obter información sobre ese famoso.

Ranking: lista con deportes perigosos, con lugares máxicos, con consellos  para unha persoa desempregada...

Visualización: pensar en como pode ser alguén (Carlos, the chocolate maker).

Pola tarde, Cultural  Talks: Toffs, chavs and middle-classes: the British class system, con Lindsay Warwick.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.