29 de xul. de 2013

Día 1: para romper o xeo

Xa estamos instalados no que vai ser o noso fogar durantes estes quince días. Onte chegabamos a Londres (coa amabilidade de Ryanair, sen problemas) sobre as sete da tarde e, despois dunha pequena espera, colliamos o tren en Stansted en dirección a Cambridge (trinta minutos de viaxe). Na nosa chegada  sorprendeunos que, ao dicir que eramos galegas, todo o mundo se preocupaba polo accidente ferroviario de Santiago de Compostela.

Despois desta emotiva benvida, atopámonos con outra alumna do curso de Bell Teacher Campus, tamén galega e colega coa que coincidimos no noso primeiro traballo no IES Lama das Quendas de Chantada. Está visto que o mundo é máis pequeno do que pensamos! Inspeccionamos as instalacións do Homerton College e despois a descansar, que aquí adoitan madrugar.

Hoxe luns, tivemos que erguernos cedo porque serven o almorzo ás 7.30 h. Despois, unha pequena presentación do que vai ser o noso programa de actividades e reunión cos titores que imos ter nestas dúas semanas. A nosa profe chámase Anna Young e foi a encargada de ensinarnos as diferentes aulas que temos na academia, dende biblioteca a sala de computadores.

O noso grupo está formado por 16 persoas de 8 nacionalidades diferentes (xaponeses, rusos, italianos...) e nesta primeira sesión, as actividades estiveron dirixidas a romper o xeo e a presentarnos. En primeiro lugar, tivemos que sentarnos por orde alfabética polo que esta actividade obrigounos a preguntar os nomes dos nosos colegas.

A seguinte tarefa consistiu en pór un adxectivo á persoa que estaba ao noso carón que empezase pola primeira letra do seu nome. A continuación, nun folio, escribimos o noso nome e o noso adxectivo, pegamos o folio nas nosas costas e os demais tiveron que escribir unha pregunta nel sobre a nosa vida persoal e profesional ata contabilizar dez cuestións. Coas nosas respostas, pasamos a elaborar un pequeno mural en grupo. Entre catro persoas, tivemos que escribir esa información nunhas cartolinas de cores e adornala con algúns debuxos para poñelas na parede. Estas actividades que realizamos no primeiro día aparecen no libro Being Creative de Chaz Pugliese.



A segunda parte da clase centrouse nas expresións idiomáticas en inglés. Unha vez explicados os seus significados, novamente tivemos que buscar entre os asistentes ao curso, persoas que se sentisen identificadas con esas expresións. As frases feitas que utilizamos nesta actividade están recollidas nos libros English Idioms in Use de McCarthy/O'Dell e en Check Your English Vocabulary for Phrasal Verbs and Idioms de R. Wyatt.

Á unha da tarde finalizaou a primeira clase. Descanso para comer e ás dúas comezamos coa clase da tarde. Hora e media na que fixemos un test de cultura xeral sobre Reino Unido (Group work - Intermeditate, Peter Watcyn-Jones) e, ao finalizar, analizamos as diferentes actividades que fixemos no día de  hoxe para poder adaptalas a outras circunstancias. A verdade  é que as clases pasaron rapidamente e que o curso parece que vai ser interesante. Intentaremos ter o blog ao día pero vai ser difícil porque non imos ter moito tempo. 


A nosa presentación




Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.