7 de ago. de 2013

Día 10: clase de xornalismo

Despois de facer o habitual repaso de vocabulario, seguimos cos binomials. Unha persoa le o principio do binomial e outra ten que dicir a segundo parte para completar a expresión:  
  
                                                              Back and - Forth

Seguimos traballando o vocabulario: unha persoa di unha palabra e outra ten que dar a definición dese termo.

The dice story: nun papel, escribimos seis lugares, seis persoas famosas, seis maneiras de viaxar, seis actividades para facer nas vacacións, seis cousas que poden saír mal nas vacacións e seis formas de finalizar as vacacións. Tiramos o dado ata seis veces e, o número que sae de cada vez, vai marcar as partes da historia que imos crear. Para facer a nosa, temos os seguintes elementos:

                     París - Beckham - by car - trecking - loose your wallet - buying souvenirs.

Journalist: temos unha foto peculiar para cada grupo. Nós somos xornalistas e temos que buscar información sobre a foto (6W). Facemos as preguntas, escribímolas ao carón da foto e intercambiámolas con outro grupo para que escriba as respostas.

                                                      A nosa historia coas ovellas de cores

Pola tarde, Plenary Talk: Jeremy Harmer and Yes, but why do we need teachers at all? Información interesante nestes enlaces:

Hole in the wall

SOLE

E despois... Punting no río Cam!


Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.